How to succeed in digital marketing in 2020

129,00 239,00 

Who actually likes the constant interruption of flashy pop-ups and annoying advertising we run into EVERYWHERE online today? In this presentation, we will enlighten three things marketers completely have misunderstood. There things we need to change to create a sustainable future for the media landscape. How do brands need to communicate digitally to be able to be heard in the very near future? Also, we will talk about how modern technologies help to transform data so that it can be used in the digital environment and how it will help brand advertising to become more targeted.

THE CHANGING WORLD OF DIGITAL MARKETING

Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland

HOW BRANDS SHOULD COMMUNICATE IN A DIGITAL WORLD

Henric Smolak, Strossle International 

The internet today has turned into a giant version of Times Square, where companies and brands are in our face, desperately trying to grab our attention—but it’s time to pull the plug mean, really… who actually likes the constant interruption of flashy pop-ups and annoying advertising we run into EVERYWHERE online today. In this presentation, we will enlighten three things marketers completely have misunderstood. There things we need to change to create a sustainable future for the media landscape. How do brands need to communicate digitally to be able to be heard in the very near future?

MODERN TECHNOLOGIES AND DATA TARGETED BRAND ADVERTISING

Olli Järvilehto, Relevant Digital and Sakari Palmu, Dagmar 

For decades advertisers have invested in marketing research and collected data that has been utilized for marketing and marketing communications planning. This valuable information hasn’t been used widely in digital channels, however. In this presentation, Olli and Sakari will tell how modern technologies help to transform data so that it can be used in the digital environment and how it will help brand advertising to become more targeted.

Tämä verkkokoulutus sisältää mm. videon ja presentaatiomateriaalit pidetystä koulutuksesta.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu henkilön kirjauduttua eLearning-alustalle.
Osasto:

HUOM!
Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

LISÄÄ MARKETING FINLAND ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu Marketing Finland Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: