Brändijohtamisen superpäivä

129,00 239,00 

Suuren suosion saanut brändijohtamisen superpäivä verkkotallenteena!
Tässä brändiseminaarissa pureudutaan brändin arvon kehittämiseen sekä riskien hallintaan. Seminaarissa käsitellään omakohtaisten kokemusten kautta myös hankalia tilanteita sekä toimintamalleja, joilla on negatiivista vaikutusta brändin arvoon.

Moottoreiden maailmasta teknologiayrityksesi – Wärtsilän brändin matka kohti yrityksen päämäärää, Ritva Seppänen, Wärtsilä Oyj Abp 

Reija Laaksonen, Fazer

Kirsi Puntila, Altia Oyj

Voiko alkoholibrändi olla vastuullinen? Kirsi Puntila avaa kuluttajatrendejä Altian näkökulmasta ja kertoo miten he ovat vastanneet vastuullisuusteemoihin niin brändin kuin yrityksenkin näkökulmasta.

Immateriaalioikeudet vaalivat ja ylläpitävät brändin arvoa, Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland

Petteri Häkkänen kertoo immateriaalioikeuksien näkökulmasta, millaisia asioita jokaisen markkinointia johtavan täytyy tuntea sekä mitkä ovat yleisimmät brändijohtamisen karikot.

Rainer Lindqvist, Kotipizza Group Oyj

Kuinka johdetaan kymmeniä brändejä? Satu Laakso, Berner Oy

Start-up brändin rakentaminen, Mikko Koskinen, Kyrö Distillery.

Mikko Koskinen kertoo käytännön esimerkein miten start-up brändin rakennus ja portfolion rakennus on tehty sekä millä tavalla Kyrö Distillery rikkoo alkoholialan luutuneita käytänteitä.

Mikko on yksi Kyrö Distilleryn perustajia ja suomen markkinointihenkisin insinööri 2017. Ennen alkoholiuraa hän kunnostautui startup-yrittäjänä ja osa-aikaisena stand-up koomikkona.

Tämä verkkokoulutus sisältää mm. videon ja presentaatiomateriaalit pidetystä koulutuksesta.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu henkilön kirjauduttua eLearning-alustalle.
Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0