Moottoreiden maailmasta teknologiayrityksesi – Wärtsilän brändin matka kohti yrityksen päämäärää, Ritva Seppänen, Wärtsilä Oyj Abp
Reija Laaksonen, Fazer
Kirsi Puntila, Altia Oyj
Voiko alkoholibrändi olla vastuullinen? Kirsi Puntila avaa kuluttajatrendejä Altian näkökulmasta ja kertoo miten he ovat vastanneet vastuullisuusteemoihin niin brändin kuin yrityksenkin näkökulmasta.
Immateriaalioikeudet vaalivat ja ylläpitävät brändin arvoa, Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland
Petteri Häkkänen kertoo immateriaalioikeuksien näkökulmasta, millaisia asioita jokaisen markkinointia johtavan täytyy tuntea sekä mitkä ovat yleisimmät brändijohtamisen karikot.
Rainer Lindqvist, Kotipizza Group Oyj
Kuinka johdetaan kymmeniä brändejä? Satu Laakso, Berner Oy
Start-up brändin rakentaminen, Mikko Koskinen, Kyrö Distillery.
Mikko Koskinen kertoo käytännön esimerkein miten start-up brändin rakennus ja portfolion rakennus on tehty sekä millä tavalla Kyrö Distillery rikkoo alkoholialan luutuneita käytänteitä.
Mikko on yksi Kyrö Distilleryn perustajia ja suomen markkinointihenkisin insinööri 2017. Ennen alkoholiuraa hän kunnostautui startup-yrittäjänä ja osa-aikaisena stand-up koomikkona.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu henkilön kirjauduttua eLearning-alustalle.
Tuotearvioita ei vielä ole.