Audio 360

129,00 239,00 

Ääntä pidetään seuraavana markkinoinnin ihmeenä. Ääni luo vahvoja tunnemaailmoja, johdattaa ostamaan, mutta myös kommunikoi Amazon Alexan ja Google Homen tyyppisten ääniohjattujen laitteiden kautta. Tässä seminaarissa alansa huiput kertovat, miten ääni muuttaa maailmaamme.

Äänibrändäys kuin myös ääniohjaus ovat markkinoinnintekijöille ehkä vähemmän tunnettu, mutta  olennainen osa varsinkin  isoimpien brändien rakennusmateriaalia. Tässä verkkokoulutuksessa palkitun äänisuunnittelu,- ja brändäystoimisto Sixième sonin perustaja, sekä toimitusjohtaja Michaël Boumendil, Radiomedian Stefan Möller, Kuuki Marketing Labin Tomi Kaitarinne, sekä Kotipizzan Johanna Kuosmanen kouluttavat aiheesta. Osa koulutuksesta on englanniksi.

Tämä verkkokoulutus sisältää mm. videon ja presentaatiomateriaalit pidetystä koulutuksesta.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu.
Osasto:

HUOM!
Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

LISÄÄ MARKETING FINLAND ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu Marketing Finland Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: