8.3.2022 XR 1 -teknologian mahdollisuudet myyntiin ja markkinointiin

80,00 145,00 

Miten tehostat markkinointia virtuaalitodellisuuden ja muiden uusien, interaktiivisten teknologioiden avulla?

Webinaarissa Stereoscapen Karoliina Leisti avaa inspiroivien käytännön esimerkkien kautta, mitä uusia mahdollisuuksia vuorovaikutteiset teknologiat tuovat markkinointiin. Metaversumi, tekoäly, VR ja AR – mitä uusia ulottuvuuksia vuorovaikutteiset teknologiat tuovat asiakaselämyksiin sekä kuluttuja- että B2B-kentällä? Webinaarissa käydään läpi terminologiaa, asiakashyötyjä, tutkimustietoa, toteutettuja ratkaisuja kotimaisille ja kansainvälisille asiakkaille, XR-suunnitteluprosessia ja osallistujien kysymyksiä.

 

Termistöä:

XR
Extended Reality. Laajennettu todellisuus, johon kuuluvat teknologiat: AR – lisätty todellisuus, VR – virtuaalitodellisuus ja MR – yhdistetty todellisuus.

AR
Augmented Reality, lisätty todellisuus. Digisisältöä lisätään reaalimaailman päälle. Fyysinen ympäristö pysyy samana, mutta sitä täydennetään virtuaalisilla elementeillä. Digitaalinen informaatio näkyy fyysisen ympäristön osana mobiililaitteen tai virtuaalilasien kautta.

VR
Virtual Reality, virtuaalitodellisuus. Digisisältö sulkee reaalimaailman ulkopuolelleen virtuaalilasien tai ympäröivän näytön avulla. Virtuaalilaseja on sekä langallisia että langattomia. VR-ympäristö voi olla joko tietokoneella tuotettu tai tallenne fyysisestä ympäristöstä.

MR
Mixed Reality, yhdistetty todellisuus. Digisisältö on vuorovaikutuksessa reaalimaailman kanssa. Fyysinen ympäristö heijastetaan käyttäjälle kameroiden avulla luodun kuvan kautta, ja käyttäjä näkee fyysisen ympäristön lisäksi interaktiivista, 3D-mallinnettua sisältöä virtuaalilasien kautta.

Kun olet ilmoittautunut koulutukseen, saat sähköpostiisi lyhyen kyselyn, jossa kysytään, miten tunnet XR-teknologiaa. Kysely tehdään nimettömänä, kiitos jo etukäteen vastauksistasi!

Lisää aiheesta myös 1.6.2022 XR – asiakastapaaminen tai designsprint virtuaalitodellisuudessa, osa 2

Osasto: Avainsanat tuotteelle ,

8.3.2022 XR -teknologian mahdollisuudet myyntiin ja markkinointiin, klo 10-11. Hinta: 145e, jäsenille 80e. Elearning-lisenssin haltijoille maksuton.

Miten tehostat markkinointia virtuaalitodellisuuden ja muiden uusien, interaktiivisten teknologioiden avulla?

Webinaarissa Stereoscapen Karoliina Leisti avaa inspiroivien käytännön esimerkkien kautta, mitä uusia mahdollisuuksia vuorovaikutteiset teknologiat tuovat markkinointiin. Metaversumi, tekoäly, VR ja AR – mitä uusia ulottuvuuksia vuorovaikutteiset teknologiat tuovat asiakaselämyksiin sekä kuluttuja- että B2B-kentällä? Webinaarissa käydään läpi terminologiaa, asiakashyötyjä, tutkimustietoa, toteutettuja ratkaisuja kotimaisille ja kansainvälisille asiakkaille, XR-suunnitteluprosessia ja osallistujien kysymyksiä.


HUOM!
Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

LISÄÄ MARKETING FINLAND ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu Marketing Finland Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: