5.3.2020 Markkinoinnin mittarit ja tulosten mittaaminen

295,00 650,00 

Markkinoinnin mittaamisen ja mittareiden koulutuksessa tullaan käymään läpi miten markkinoinnin mittaristoa tulisi lähteä rakentamaan, mitkä asiat ovat oleellisia mitata sekä mitä työkaluja näihin kannattaa käyttää. Päivän aikana kuulla myös kiinnostavia Case-yrityksiä ja heidän parhaiksi todettuja keinoja monikanavaisen markkinoinnin mittaamiseen.

Mittaamisen arkkitehtuuri
Antti Kallio, Dagmar

Antti tulee käymään puheenvuorossaan läpi miten organisaatiot pystyvät rakentamaan toimivat mittaamistavat markkinoinnin ROI:lle ja miten niitä hyödynnetään organisaatiossa. Esittelyssä myös muutama Case-esimerkki, jotka auttavat ymmärtämään aihetta konkreettisella tasolla.

Mittaamisen filosofia
Pekka Rantamoijanen, Valio

Oikeiden mittareiden valinta sekä asiakaskokemuksen huomioiminen mittareita asettaessa.

Datan laatu & sivustojen oikeat mittarit
Petri Mertanen, Markkinointi Mertanen

Petri tulee käymään puheenvuorossaan tarkemmin sivustojen ja sovellusten oikeita mittareita sekä datan laatuun vaikuttavia yleisimpiä puutteita ja suunnittelutyön sudenkuoppia.

Koneoppimismallit markkinoinnin mittaamisen ja optimoinnin perustana
Teemu Neiglick, Omnicom Media Group

Markkinoinnin mittareiden pohjalta pitäisi tehdä oikeita päätöksiä ja vieläpä hyvin reaaliaikaisesti. Esityksessä esittelemme miten erilaiset datamallit ja datalähteet auttavat markkinoinnin päätöksenteossa eri toimialoilla ja miten markkinoinnin tuloksellisuutta käytännössä parannetaan. Aihetta lähestytään 2-3 toteutetun toimialacasen kautta.

Osasto:

Maksullisten koulutusten hintoihin lisätään alv 24 %. Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä. Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu. No-showsta veloitetaan koulutuksen hinta.
Puolen päivän koulutukseen sisältyy aamupala ja koko päivän koulutukseen aamupala sekä lounas.

Maksullisten webinaarien hintoihin lisätään alv 24 %.