30.8. Moderni markkinointi myynnin ja yrityksen brändin kasvattajana b2b

125,00 260,00 

Markkinoinnin rooli myynnin tekijänä ja yrityksen arvon kasvattajana korostuu digitalisoituneessa maailmassa. Tämä puolen päivän mittainen koulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat ymmärtää paremmin modernin markkinoinnin mahdollisuuksia sekä roolia osana liiketoimintaa. Aamupäivän aikana perehdytään case-esimerkkien kautta markkinoinnin keinovalikoimaan sekä eri kanavien erityispiirteisiin, Kouluttajina toimivat Suomen johtavat markkinoinnin asiantuntijat, joilla on vahva digitaalisen liiketoiminnan osaaminen.

 

Koulutus on suunnattu erityisesti ylimmän johdon sekä myynnin henkilöille, joilla on jo vahva liiketoiminnan osaaminen. Koulutuksen teemasisältöjä ovat:

  • Brändi yrityksen arvon kasvattajana
  • Asiakasrakenteen ja rahavirtojen analyysistä johdettu markkinointibudjetti
  • Markkinointi ostoputken eri vaiheissa: tavoitemarkkinasta myyntiliidiksi
  • Miten toimia sosiaalisessa mediassa?
  • Mediastrategia ja mediasuhteiden rakentaminen
  • Vaikuttajamarkkinointi ja social selling
  • Hakukoneiden toiminta ja löydettävyyden parantaminen
  • Sisällöntuotanto ja natiivimainonta
  • Datalla ja algoritmeillä ohjattu markkinointi
  • Digitaalisen markkinoinnin karikot ja niiden välttäminen

Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä.
Hintoihin lisätään alv 24 %.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.

Osasto: