28.10.2020 Tunnetta Brändiin

80,00 145,00 

Kiihtyvällä vauhdilla mekanisoituva ja digitalisoituva maailma kaipaa inhimillisiä brändejä ja aitoa yhteyttä. Tämä tulee olemaan tulevina vuosina yksi tärkeimmistä kilpailueduista. Tässä webinaarissa Petri Matero lähestyy segmentointia, targetointia ja positiointia mm. musiikin, populaarikulttuurin ja tuotteiden luomien sukupolvikokemusten kautta. Miten siirretään tunteita markkinoinnissa vuosikymmeneltä toiselle? Miten rakennetaan inhimillisiä brändipersoonia ja asiantuntijoita?

Psykologia markkinoinnin sisällöissä

– tunteisiin vetoavat markkinointitekniikat
– ajatteluun vetoavat markkinointitekniikat
– sosiaalinen validaatio ja laumamentaliteetti

Psykologia markkinoinnin kohdentamisessa

– psykologisen profiloinnin ja segmentoinnin mahdollisuudet
– psykologisen profiloinnin ja segmentoinnin rahallinen hyöty

Petri Matero avaa oivalluksia ja ideoita markkinointiin ja brändäykseen tunteiden, niitä herättävien tekojen sekä empatian kautta. ROI, konversiot ja muut mittarit ovat toki tärkeitä, mutta eivät koskaan saa yksin ohjata markkinoinnin suunnittelua. Kestävimmät tarinat ja suhteet luodaan oikeilla sanoilla ja oikeilla teoilla oikeiden ihmisten toimesta.

Osasto: