10.11.2020 Tunnetta Brändiin

80,00 145,00 

Millaisia tunteita brändisi herättää? Miten voisit paremmin määritellä ja hallita tunteita sekä tuntemuksia, joita asiakkaasi ja oma henkilökuntasi kokevat kohdatessaan brändisi? Kiihtyvällä vauhdilla mekanisoituva ja digitalisoituva maailma kaipaa inhimillisiä brändejä ja aitoa yhteyttä. Tämä tulee olemaan tulevina vuosina yksi tärkeimmistä kilpailueduista.

“Brändi ei ole pelkkä logo, ilme, mainos tai lausahdus. Se on koko tunneskaala jonka yritys toiminnallaan välittää”.

Petri Matero avaa oivalluksia ja ideoita markkinointiin ja brändäykseen tunteiden, niitä herättävien tekojen sekä empatian kautta. ROI, konversiot ja muut mittarit ovat toki tärkeitä, mutta eivät koskaan saa yksin ohjata markkinoinnin suunnittelua. Kestävimmät tarinat ja suhteet luodaan oikeilla sanoilla ja oikeilla teoilla oikeiden ihmisten toimesta.

Category:
Toivo koulutusta takaisin:
0