28.4.2020 Mitä on vaikuttava vaikuttajamarkkinointi?

135,00 285,00 

Aamupäivä antaa tuhdit eväät vaikuttajamarkkinoinnin maailmassa luovimiseen. Koulutuksen aikana saat konkreettisia esimerkkejä erilaisista vaikuttajamarkkinoinnin caseista, opit miten kaupallisia yhteistöitä kannattaa lähteä rakentamaan ja  mittaamaan.

Mukana on myös vaikuttajia antamassa vinkkejä ja jakamassa omia näkökulmiaan yhteistöistä. Ennen caseihin ja workshoppeihin syventymistä, Trootin toimitusjohtaja Joona Haatainen valottaa miltä lähitulevaisuuden vaikuttajamarkkinoinnin visio ja trendit näyttävät.

Koulutus on sinulle, joka haluat oppia miten vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia tehdään, ja sinulle, joka haluat pysyä kärryillä missä tämän markkinointipaletissa yhä tärkeämmäksi nousseen keinon kanssa mennään.

Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä.
Osasto:

Maksullisten koulutusten hintoihin lisätään alv 24 %. Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä. Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu. No-showsta veloitetaan koulutuksen hinta.
Puolen päivän koulutukseen sisältyy aamupala ja koko päivän koulutukseen aamupala sekä lounas.

Maksullisten webinaarien hintoihin lisätään alv 24 %.