26.9. Tunnetta brändiin – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä

125,00 260,00 

Millaisia tunteita brändisi herättää? Miten voisit paremmin määritellä ja hallita tunteita sekä tuntemuksia, joita asiakkaasi ja oma henkilökuntasi kokevat kohdatessaan brändisi? Tässä koulutuksessa käydään mutkattomasti ja pienryhmissä sparraten uutta tapaa ajatella brändiä: kuinka löytää merkityksellinen missio, kiteyttää yrityskulttuurin toimintaa ohjaavat arvostukset ja miten johtaa niistä toimintaan suoraan siirtyvät käyttäytymismallit juuri oikeiden tunteiden herättämiseksi.

Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä.
Hintoihin lisätään alv 24 %.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.

Osasto: