Lisätiedot
Hinta | Academy-hinta (0e), Jäsenhinta (99e), Normaalihinta (169e) |
---|
0,00 € – 169,00 €
Digitaalisten ostopolkujen optimointi – personoitua ja kontekstualisoitua mainontaa
Tässä webinaarissa sukellamme syvälle digitaalisten ostopolkujen optimointiin ja näytämme, miten personoitu ja asiasisällölliseen kohdentamiseen pohjaava mainonta parantaa markkinoinnin tehokkuutta eri kosketuspisteissä.
Käymme läpi, miten digitaalisen markkinoinnin MRACE-malli ohjaa ostopolun suunnittelua ja antaa selkeän kehikon vaikutusten mittaamiseen. Näytämme konkreettisesti, miten eri digitaalisen ostopolun vaiheet linkittyvät mainonnan tavoitteisiin: tavoittavuuden kasvattamisesta konversioiden maksimointiin ja asiakassuhteen syventämiseen.
Webinaarin sisältö on suunniteltu markkinoijille, jotka haluavat kehittää datalähtöistä markkinointia ja parantaa mainontaan sijoitetun pääoman tuottoa.
Eikö ajankohta sovikaan? Kannattaa silti ilmoittautua mukaan, niin saat tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen.
Hinta Marketing Finlandin jäsenille 99 e, ei-jäsenet 169 e. Hintoihin lisätään alv. 25,5 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin sekä MMA:n jäsenyyteen.
Pasi Viinamäki toimii Suomen Digimarkkinoinnin SEM-tiimin vetäjänä ja johtaa yhtiön...Jatka lukemista
Birgitta Kemppainen johtaa Suomen Digimarkkinoinnin sisältömarkkinoinnin tiimiä ja vastaa asiakkaille...Jatka lukemista
Hinta | Academy-hinta (0e), Jäsenhinta (99e), Normaalihinta (169e) |
---|