22.9.2020 Asiakasymmärryksestä onnistuneeseen markkinointiin

80,00 145,00 

Onnistuneen markkinoinnin takana on aina asiakkaan tunteminen ja ymmärtäminen. Asiakasymmärrystä voidaan kasvattaa joko syvähaastatteluilla ja asiakaskuuntelulla, jolloin saadaan arvokasta kvalitatiivista dataa kohderyhmästä. Myös numeraalinen – kvantitatiivinen – tieto ja data on arvokasta ja sitä analysoimalla voidaan oppia paljon asiakassegmenteistä.
Tässä webinaarissa tutustutaan erilaisiin kvalitatiivisiin ja kvantitatiivisiin tutkimusmenetelmiin asiakkaan taustaymmärryksen keräämisessä ja käydään läpi esimerkein asiakasymmärrysprosessia.

– Asiakaslähtöinen suunnnittelu
– Arvopohjainen tuotteen ja palvelun muotoilu
– Asiakasymmärrysprosessin esittely
– Asiakasrakenne ja markkina-analyysi

Puhujina tässä webinaarissa toimivat Avidlyn Heidi Vidgren ja Minna Utriainen sekä LiinWay Oy:n Tom Berg.

Osasto:

HUOM!
Mikäli haluat ottaa eLearning Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Tuolloin et saa erillistä laskua tästä koulutuksesta.

LUNASTA ELEARNING ACADEMYN LISENSSI TÄSTÄ.

eLearning Academy jäsenhinta:
36€/kk/12kk tai 129€/kk

eLearning Academy normaalihinta:
129€/kk/12kk tai 239€/kk

eLearning Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. eLearning Academystä löytyy yli 300 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu eLearning Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: