22.9.2020 Asiakasymmärryksestä onnistuneeseen markkinointiin

80,00 145,00 

Onnistuneen markkinoinnin takana on aina asiakkaan tunteminen ja ymmärtäminen. Asiakasymmärrystä voidaan kasvattaa joko syvähaastatteluilla ja asiakaskuuntelulla, jolloin saadaan arvokasta kvalitatiivista dataa kohderyhmästä. Myös numeraalinen – kvantitatiivinen – tieto ja data on arvokasta ja sitä analysoimalla voidaan oppia paljon asiakassegmenteistä.
Tässä webinaarissa tutustutaan erilaisiin kvalitatiivisiin ja kvantitatiivisiin tutkimusmenetelmiin asiakkaan taustaymmärryksen keräämisessä ja käydään läpi esimerkein asiakasymmärrysprosessia.

– Asiakaslähtöinen suunnnittelu
– Arvopohjainen tuotteen ja palvelun muotoilu
– Asiakasymmärrysprosessin esittely
– Asiakasrakenne ja markkina-analyysi

Puhujina tässä webinaarissa toimivat Avidlyn Heidi Vidgren ja Minna Utriainen sekä LiinWay Oy:n Tom Berg.

Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0