Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
80,00 € – 145,00 €
Onnistuneen markkinoinnin takana on aina asiakkaan tunteminen ja ymmärtäminen. Asiakasymmärrystä voidaan kasvattaa joko syvähaastatteluilla ja asiakaskuuntelulla, jolloin saadaan arvokasta kvalitatiivista dataa kohderyhmästä. Myös numeraalinen – kvantitatiivinen – tieto ja data on arvokasta ja sitä analysoimalla voidaan oppia paljon asiakassegmenteistä.
Tässä webinaarissa tutustutaan erilaisiin kvalitatiivisiin ja kvantitatiivisiin tutkimusmenetelmiin asiakkaan taustaymmärryksen keräämisessä ja käydään läpi esimerkein asiakasymmärrysprosessia.
– Asiakaslähtöinen suunnnittelu
– Arvopohjainen tuotteen ja palvelun muotoilu
– Asiakasymmärrysprosessin esittely
– Asiakasrakenne ja markkina-analyysi
Puhujina tässä webinaarissa toimivat Avidlyn Heidi Vidgren ja Minna Utriainen sekä LiinWay Oy:n Tom Berg.
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.