15.6.2022 Markkinoinnin rooli liiketoiminnan kasvattajana

0,00 150,00 

Maailman muuttuessa ympärillä pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Muuttuvan markkinoinnin ajankohtaisseminaarisarjassa keskitymme näihin kysymyksiin paneelikeskustelujen kautta.

Ensimmäinen seminaari järjestetään virtuaalisesti keskiviikkona 15.6.2022 klo 10 – 12. Aiheena on markkinoinnin mittarit liiketoiminnan ohjauksessa ja yritysjohdon työkaluna.

Webinaari on Marketing Finlandin jäsenille ja eLearning-lisenssin haltijoille maksuton, muille 150 e + alv.24%.

Alustava aikataulu (muutokset mahdollisia):

10:00 – 10:10 Tervetuloa ja esittelyt
Jani Halme, Luova johtaja, ToinenPHD

10:10 – 10:30 Tuorein ymmärrys, miten markkinointi vaikuttaa liiketoimintamittareihin.
Jarmo Lipiäinen, Chief Growth Officer, ToinenPHD

10:30 – 10:50 Case Kia – Miten Kian markkinointi näkyy markkinaosuuden kasvussa?
Rami Kittilä, Brand Director Kia, Astara Auto Finland Oy

10:50 – 11:10 Luovuus & Sisällöt vaikuttamaan liiketoimintamittareihin.
Miska Rajasuo, CEO, Bob The Robot

11:10 – 12:00 Paneelikeskustelu.
Panelisteina Jarmo Lipiäinen (ToinenPHD), Rami Kittilä (Astara Auto Finland), Miska Rajasuo (Bob The Robot), Teemu Suutari (Senior Advisor, OMD Finland) sekä Antti Kallio (CBO, Dagmar). Yleisö voi osallistua keskusteluun. Keskustelua johtaa Jani Halme.

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , ,

15.6.2022 klo 10 – 12 Markkinoinnin rooli liiketoiminnan kasvattajana

Maailman muuttuessa ympärillä pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Muuttuvan markkinoinnin ajankohtaisseminaarisarjassa keskitymme näihin kysymyksiin paneelikeskustelujen kautta.

Ensimmäinen seminaari järjestetään virtuaalisesti keskiviikkona 15.6.2022 klo 10 – 12. Aiheena on markkinoinnin mittarit liiketoiminnan ohjauksessa ja yritysjohdon työkaluna.

Alustava aikataulu (muutokset mahdollisia):
10:00 – 10:10 Tervetuloa ja esittelyt
Jani Halme, Luova johtaja, ToinenPHD
10:10 – 10:30 Tuorein ymmärrys, miten markkinointi vaikuttaa liiketoimintamittareihin.
Jarmo Lipiäinen, Chief Growth Officer, ToinenPHD
10:30 – 10:50 Case KIA – Miten Kian markkinointi näkyy markkinaosuuden kasvussa?
Rami Kittilä, Brand Director Kia, Astara Auto Finland Oy
10:50 – 11:10 Luovuus & Sisällöt vaikuttamaan liiketoimintamittareihin.
Miska Rajasuo, CEO, Bob The Robot
11:10 – 12:00 Paneelikeskustelu.
Panelisteina Jarmo Lipiäinen (ToinenPHD), Rami Kittilä (Astara Auto Finland), Miska Rajasuo (Bob The Robot), Teemu Suutari (Senior Advisor, OMD Finland) sekä Antti Kallio (CEO, Dagmar). Yleisö voi osallistua keskusteluun. Keskustelua johtaa Jani Halme.

Webinaari on Marketing Finlandin jäsenille ja eLearning-lisenssin haltijoille maksuton, muille 150 e + alv.24%.


HUOM!
Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

LISÄÄ MARKETING FINLAND ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu Marketing Finland Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: