13.9.2022 Data Strategy Workshop

159,00 299,00 

Tervetuloa mukaan datastrategian workshopiin suunnittelemaan kuvitteellisen yrityksen datastrategiaa! Workshopissa suunnitellaan yhdessä osallistujien kanssa kuvitteellisen B2B-yrityksen datastrategiaa markkinointi- & myyntiosaston näkökulmasta käyttäen ID BBN:n kehittämää datastrategiakehystä. Osallistujat pääsevät aktiivisesti keskustelemaan keskenään ja oppimaan kouluttajien kokemuksista.

Aiheesta tässä live-workshopissa ovat puhumassa Head of Data & Insights Robert Nygård ja VP, Business Development Matti Aalto-Setälä sekä VP, Technical Excellence Henrik Lagercrantz palkitusta, digitaaliseen markkinointiin ja markkinoinnin automaatioon erikoistuneesta Luxidista.

Workshop on suunnattu erityisesti markkinoinnin ja myynnin johtajille.

Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 159 e, ei-jäsenille 299 e. Hintoihin lisätään alv. 24%.
(Workshop ei sisälly eLearning-lisenssiin)

Workshopin alkuvaiheessa kouluttajat kertovat mikä on datastrategia ja miksi se on myös myynnille ja markkinoinnille tärkeä aihe. Tämän jälkeen he esittävät, missä vaiheessa kuvitteellinen yritys on nyt datastrategiansa kanssa sekä millaiset tavoitteet yrityksellä on. Sitten alkaa dialogi osallistujien ja kouluttajien kanssa eli keskustellaan siitä, mitä yrityksen pitäisi tehdä, jotta se saavuttaisi tavoitteensa. Ideat kerätään post-it lappuihin, ja kun datastrategian eri dimensiot on käyty läpi, priorisoimme ideat ja luomme näistä kehityspolun.

Kun olemme käyneet kuvitteellisen yrityksen datastrategian läpi harjoituksena, osallistujat voivat käyttää loppuajan esim. oman yrityksensä datastrategian kartoittamiseen. Kouluttajat auttavat tällöin osallistujia ja neuvovat tarvittaessa.
Workshopissa käytämme digitaalista whiteboard -työkalua Miroa, jota käytetään datastrategian kehitysideoiden keräämisessä sekä priorisoinnissa.

Neljä tärkeintä syytä, miksi kannattaa tulla mukaan:
1) Workshopin jälkeen ymmärrät miten muut yritykset hyötyvät dataohjatusta liiketoiminnasta ja mitä se voisi tarkoittaa sinun yrityksellesi.
2) Workshopin jälkeen olet valmis luomaan oman datastrategian markkinoinnille oppimallasi kehyksellä.
3) Kuulet kouluttajien kokemuksista ja saat tietää, mitä ideoita ja ajatuksia muut osallistujat tuovat mukanaan.
4) Halutessasi Workshopin jälkeen alat kehittämään oman yrityksesi datastrategiaa kouluttajien tuella.

Aiheesta tässä live-workshopissa ovat puhumassa Head of Data & Insights Robert Nygård, VP, Technical Excellence Henrik Lagercrantz ja VP, Business Development Matti Aalto-Setälä palkitusta, digitaaliseen markkinointiin ja markkinoinnin automaatioon erikoistuneesta Luxidista.

Koulutus toteutetaan, kun osallistujia on vähintään 3 hlöä. Tapahtumapaikkana Helsinki (tarkentuu myöhemmin).

(Workshop ei sisälly eLearning-lisenssiin)

Osasto: Avainsanat tuotteelle , ,

HUOM!
Mikäli haluat ottaa eLearning Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Tuolloin et saa erillistä laskua tästä koulutuksesta.

LUNASTA ELEARNING ACADEMYN LISENSSI TÄSTÄ.

eLearning Academy jäsenhinta:
36€/kk/12kk tai 129€/kk

eLearning Academy normaalihinta:
129€/kk/12kk tai 239€/kk

eLearning Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. eLearning Academystä löytyy yli 300 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu eLearning Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.