12.3.2020 Luovat mahdollisuudet ja haasteet tv-ohjelmasponsoroinnissa

135,00 285,00 

Miten rakennetaan ohjelmayhteistyö brändin kanssa niin, että brändi pystyy mittaamaan rahallisen panostuksensa arvoa; onko yhteistyö poikinut uusia ostopolkuja tai tunnettavuuden kasvua kohdeyleisössä? Miten perinteisen sisältönäkyvyyden lisäksi rakennetaan yhteistyö niin, että se elää myös brändin kanavilla, joista voidaan helposti ohjata kuluttaja muun muassa brändin verkkokauppaan?

Koulutuksessa käydään läpi tuloksellista brändimarkkinointia tv-ohjelman sisällä sekä luovia mahdollisuuksia urheilusisällöissä. Lisäksi esitellään monikanavainen brändisisältö-case sekä ohjelmayhteistyötapoja, joilla tavoitetaan nuorten kohderyhmä. Aamupäivän aikana käsitellään myös HybridiTV-mainontaa osana TV-näkyvyyttä. Koulutuksessa saamme kuulla aidoista ja mielenkiintoisista toteutuksista.

Osasto:

Maksullisten koulutusten hintoihin lisätään alv 24 %. Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä. Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu. No-showsta veloitetaan koulutuksen hinta.
Puolen päivän koulutukseen sisältyy aamupala ja koko päivän koulutukseen aamupala sekä lounas.

Maksullisten webinaarien hintoihin lisätään alv 24 %.