11.4.2022 Digital Markets Act (DMA) – miten se vaikuttaa mainontaan? JÄSENILLE MAKSUTON

0,00 145,00 

Kohdennettua mainontaa tullaan rajoittamaan Euroopassa sekä muualla maailmassa lähivuosina merkittävästi. Seminaarissa tutustumme kohdennetun mainonnan tulevaan sääntelyyn EU:ssa DMA- ja DSA-asetusten kautta sekä ratkaisuihin, joilla voidaan jatkossa tehdä kohdennettua mainontaa. Webinaarin asiantuntijoina toimivat asianajaja Mari Rusi / Eversheds, asiakaspäällikkö Jaakko Nors / Suomen Asiakastieto, Senior Compliance Director Elena Turtureanu / Adform, yritysarkkitehti Kai Kuikkaniemi / SOK, Senior Manager, Ads Ecosystem, Government Affairs & Public Policy Lanah Kammourieh Donnelly / Google sekä toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki / Marketing Finland.

Seminaari on Marketing Finlandin jäsenille ja eLearning-lisenssin haltijoille maksuton, muille 145 e + alv.24%.

Tilaisuuden alustava aikataulu (muutokset mahdollisia):

10.00-10.15 Alkusanat. Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland

10.10-10.30 Mitä ovat DSA ja DMA ja miten ne vaikuttavat mainontaan? Mari Rusi, Eversheds
* EU:ssa on valmisteilla uudet asetukset koskien digipalveluita ja digimarkkinoita. Seminaarissa käydään mainostajan näkökulmasta läpi, mistä asetuksissa säädetään.

10.30-10.50 Tulevaisuuden monipuoliset datalähteet. Jaakko Nors, Suomen Asiakastieto
* Tulevaisuudessa täytyy pystyä hyödyntämään useanlaista dataa, sillä yksi ja ainoa tietolähde ei kerro tarpeeksi. Asiakkaan oma data yhdistettynä datan analysointiin sekä uudenlaiseen sijaintidataan, antavat avaimet onnistumiseen.

10.50-11.20 DMA and DSA – effect on ad tech and digital advertising. Elena Turtureanu, Adform
* DMA and DSA and how does this new legislative landscape will affect ad tech and digital advertising.

11.20-11.40 Digitaalisen markkinoinnin luottamusekosysteemin rakentaminen. Kai Kuikkaniemi, SOK
* Henkilötiedon käsittely mahdollistaa markkinoinnin kohdentamista, personointia ja mittaamista. Lain muutokset, haasteelliset kansainväliset toimintatavat ja kuluttajien tietoisuuden lisääntyminen tekevät henkilötiedon hyödyntämisestä digitaalisessa markkinoinnissa haastava. Uudet luottamusverkkojen ja data ekosysteemien tuottamiseen tähtäävät teknologiat, standardit, toimintatavat ja lainsäädännöt voivat mahdollistaa luottamuksen ja hallittavuuden palautuksen digitaalisen markkinoinnin alueelle, ja näin tehokkaamman henkilötiedon hyödyntämisen digitaalisessa markkinoinnissa. Esityksessä esitellään digitaalisen identiteettien ja data ekosysteemien asiantuntijoiden kehittämä konsepti digitaalisen markkinoinnin luottamusverkoksi ja tiekartta luottamusverkon kehitykselle.

11.40-12.00 DSA, DMA, and the online advertising ecosystem: some early impressions Ms Lanah Kammourieh Donnelly, Google

12.00-12.15 Lyhyt Q & A, kaikki puhujat

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , ,

HUOM!
Mikäli haluat ottaa eLearning Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Tuolloin et saa erillistä laskua tästä koulutuksesta.

LUNASTA ELEARNING ACADEMYN LISENSSI TÄSTÄ.

eLearning Academy jäsenhinta:
36€/kk/12kk tai 129€/kk

eLearning Academy normaalihinta:
129€/kk/12kk tai 239€/kk

eLearning Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. eLearning Academystä löytyy yli 300 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu eLearning Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: