11.10.2022 Ostopolut, osa 2 (B2B)

80,00 145,00 

Ostopolut, osa 2 (B2B) – Asiakaskokemuksen kehittäminen sisällöntuotannon avulla

Miten kehittää BtoB-yrityksen asiakaskokemusta sisältöjen avulla?

Differon johtavan sisältöstrategin Mira Oivan johdolla opit, miten voit kehittää BtoB-yrityksessäsi asiakaskokemusta sisältöjen avulla ja miten voit suunnitelmallisesti rakentaa asiakkaillesi osuvaa, oivaltavaa ja innostavaa asiakkuuden aikaista sisältöä, joka lopulta johtaa lisämyyntiin ja asiakkaan vahvaan sitoutumiseen.

Koulutus käsittelee seuraavia asioita:
– Asiakkuuden aikainen BtoB-sisältömarkkinointi & asiakaskokemuksen parantaminen sisältöjen avulla
– Asiakkuuden elinkaaren sisältöjen roadmap
– Asiakastyytyväisyyden ja asiakaspidon vahvistaminen sisältöjen avulla
– Sisältöjen asiakaslähtöinen ideointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheisiin

Kenelle koulutus sopii?

– BtoB-yrityksille, joilla on halu pitää kiinni asiakkaistaan ja luoda paras mahdollinen asiakaskokemus sisällön avulla
– Markkinointipäättäjille, jotka haluavat nostaa markkinointinsa uudelle tasolle asiakkaidensa silmissä
– Markkinoinnin suunnittelijoille ja sisältöasiantuntijoille, jotka haluavat oppia käytännönvinkkejä sisältöjen suunnitteluun
– Markkinointihenkiselle asiakaskokemuksen kehittäjille, joka haluaa kokonaiskuvan asiakasmatkan suunnittelusta verkkosisällöissä

Koulutus kuuluu kuuden webinaarin sarjaan, jossa perehdytään asiakkaan ostopolkuihin sekä B2B- että B2C-näkökulmasta. Sarjaan kuuluvat koulutukset:
20.9.2022 klo 10-11 (Katri Tanni – osa 1 (B2B) – Miten lähdetään viemään sisältöstrategiaa eteenpäin?)
11.10.2022 klo 10-11 (Mira Oiva – osa 2 (B2B) – Asiakaskokemuksen kehittäminen sisällöntuotannon avulla)
25.10.2022 klo 10-11 (Heini Nuutinen – osa 3 (B2B) – B2B-myynnin tuki asiakaspolulla)
8.11.2022 klo 10-11 (Marika Siniaalto – osa 4 (B2C) – Miten rakennetaan sisältöstrategia ostopersoonien avulla?)
22.11.2022 klo 10-11 (Marika Siniaalto – osa 5 (B2C) – Miten huolehditaan kuluttajien asiakaskokemuksesta digiympäristössä?)
13.12.2022 klo 10-11 (Teemu Väliheikki – osa 6 (B2C) – Myynnin ja markkinoinnin toimiva liitto)

Koulutukset ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Elearning Academy-lisenssiin.
Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 80 e/koulutus, ei-jäsenille 145 e/koulutus. Yhteishinta koko paketille 399/799 e (6 koulutusta). Hintoihin lisätään alv. 24%.

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , , , , , , ,

HUOM!
Mikäli haluat ottaa eLearning Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy eLearning Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

LISÄÄ ELEARNING ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.

eLearning Academy jäsenhinta:
36€/kk/12kk tai 129€/kk

eLearning Academy normaalihinta:
129€/kk/12kk tai 239€/kk

eLearning Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. eLearning Academystä löytyy yli 300 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu eLearning Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.