Media- ja markkinointibudjetin tason määrittely

1 500,00 

OMNI-työkalusta apua mediabudjetin tason määrittelyyn. Budjetin määrittely tietyn tavoitteen saavuttamiseksi ottaa huomioon mm. yrityksen nykyisen markkina-aseman, toimialan, kohderyhmän ja myyntikatteen. Budjetin määrittelyssä otetaan huomioon brändin vahvistamisen ja liikevaihdon kasvutavoite. Toisena osana on kanavasuunnittelu, jonka avulla suunnitellaan optimaalista investointiallokaatiota monimediaympäristössä.

Palvelu sisältää seuraavan kolmivaiheisen kokonaisuuden:

  1. investointitason määrittely ja investoinnin myyntivaikutus
  2. kanavasuunnittelu-skenaarion luominen tavoittavuutta tai myyntitavoitetta vasten
  3. skenaanario sparraus

Kun pohjatyö on tehty, käymme yhdessä tulokset, teemme tarkennuksia ja sovimme skenaarioista ja painotuksista, joiden pohjalta dokumentoidaan päätöksentekodokumentaatio markkinoijan tarpeisiin esim. Nykyinen budjettitaso vs. Kasvutavoitteellinen budjettitaso.

Kokonaisuuden hinta vain Marketing Finlandin jäsenille on 1500 € + alv. Tarjous on  voimassa 2020 loppuun mennessä aloitetuissa projekteissa.

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , , ,