CRM Auditointi + Analyysi

1 390,00 1 990,00 

CRM auditointi+ analyysi läpivalaisee järjestelmän pullonkaulat ja osoittaa kehitysmahdollisuudet. Henkilöstön haastattelut kertovat myyntitapahtuman prosessit ja data-analyysi paljastaa, kuinka hyvin järjestelmä on tehty palvelemaan prosesseja.

CRM on monessa yrityksessä mittava investointi. Siihen investoidaan rahan lisäksi resursseja ja operatiivisen henkilöstön työaikaa. Arjessa saavutettu hyöty ei kuitenkaan vastaa odotuksia, ja joissain organisaatioissa on jopa rinnakkaisia tapoja seurata arjen myyntitapahtumia.

Sisältö

CRM auditointi ja analyysi pitävät sisällään henkilöstön haastatteluita ja CRM datasta tuotettavan analyysin. Datasta ymmärretään myös henkilökunnan sitoutumisen taso CRM:n antama tuki esimerkiksi liiketoiminnan suunnitteluun.

Kenelle

Auditointi ja analyysi sopii kaikkiin yrityksiin, jotka haluavat kehittää asiakastiedon ja prospektitiedon hallintaa. Erityisesti on syytä tarkastella tilannetta, jos järjestelmän käyttöönotosta on yli kaksi vuotta ja tuntuu siltä että arkeen- ja liiketoiminnan suunnitteluun ei ole saatu lisäarvoa. Järjestelmä kannattaa myös läpivalaista, jos selkeästi tunne, että järjestelmässä on paljon ”reikäistä” dataa.

Kokonaisuus sisältää:

  • Kolme haastattelua
  • Data-analytiikan
  • Raportoinnin ja kehitysehdotukset

Asiakkaan resursointi:

  • Aloituspalaveri (voi sisältää myös yhden haastattelun)
  • Haastatteluajat
  • Yhteenvetopalaveri

CRM Auditoinnin + Analyysin toteuttaa yhteistyökumppanimme  Strike Communications Oy

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , ,

CRM on monessa yrityksessä mittava investointi. Siihen investoidaan rahan lisäksi resursseja ja operatiivisen henkilöstön työaikaa. Arjessa saavutettu hyöty ei kuitenkaan vastaa odotuksia, ja joissain organisaatioissa on jopa rinnakkaisia tapoja seurata arjen myyntitapahtumia. CRM auditointi+ analyysi läpivalaisee järjestelmän pullonkaulat ja osoittaa kehitysmahdollisuudet. Jäsenhinta 1390€, ei-jäsenille 1990€ +alv. Auditoinnin ja analyysin tuottaa Strike Communications Oy, Tom Berg