Markkinoinnin uusi sielu – 2020-luvun tuloksellinen markkinointi

31,00 39,00 

 

Vaatimukset markkinoinnin mitattavuudesta ovat kasvaneet. Vaikka digitaalisuus tarjoaa siihen tänä päivänä yhä parempia keinoja, liian harvassa yrityksessä markkinoinnin kontribuutiota on mitattu euroissa. Ja kun sitä aletaan mittaamaan, ensimmäiset tulokset eivät ole välttämättä kauniita.

Kirjassa Markkinoinnin uusi sielu – 2020-luvun tuloksellinen markkinointi Nesteen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen johdattaa lukijan tuloksellisen markkinoinnin johtamiseen. Mitä tuloksellinen markkinointi tarkoittaa, mitä asioita kannattaa mitata, miten mittaaminen aloitetaan ja miten tiimin osaamista kehitetään?

“Parhaus ei tule helpolla. Myöskään markkinoinnin tuloksellisuuden mittaaminen ei tule ilmaiseksi, se vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kun tuloksellisen markkinoinnin makuun pääset, et muuta markkinointia enää suostu tekemään. Muuten markkinoinnista jää uupumaan se tunne, jonka haluat uudelleen ja uudelleen kokea. Se tunne, kun näet oman tekemisesi jäljen ja vaikutuksen yrityksellesi tärkeissä mittareissa.”
– Mika Hyötyläinen

Hinta 39 e + alv 10 %. Jäsenyritykset ja oppilaitokset 31 e + alv 10 %*
Toimituskulut lisätään hintaan.

*Jäsenyrityksille maksuton e-kirja: Työkalupakki / MRKTNG ja e-kirjat.
Äänikirja on nyt saatavilla ElisaKirjasta.

Kirja ilmestyi 15.12.2021.

 

“Vaikka kirja onkin tiivistä tykitystä, niin sävy on helposti lähestyttävä. On varmasti ihan totta että monien pitää aloittaa ihan tyhjästä, joitain ei oikeastaan hirveästi kiinnosta, ekoilla kerroilla menee pieleen jne. Näin konsulttina kirjaa kuunnellessa kiinnostava nosto liittyi siihen että vaikka organisaation kyvykkyyspuutteita pitää jatkuvasti ja pitkäjänteisesti miettiä niin korjausliikkeet alkavat näkyä vasta 2-3 vuoden aikajänteellä. Tämä oli käytännönläheinen ja konkreettinen – palaan varmasti kirjan neuvoihin ja näkemyksiin tulevaisuudessakin.”

– Ketsia Anttila, Account Director, hasan & partners

 

ISBN 978-952-5262-59-9
144 s.


Mika Hyötyläinen
Vice President, Marketing, Data & Digital, Neste

Mikalla on lähes 20 vuoden työkokemus vaativissa markkinoinnin tehtävissä. Datan hyödyntäminen, markkinointiviestintä, digitalisaatio, asiakasymmärrys ja palvelumuotoilu ovat hänen ydinosaamisalueitaan. Erityisesti datan hyödyntämiseen markkinoinnissa hän on paneutunut jo kymmenen vuoden ajan. Vaikka tietyt asiat markkinoinnin mittaamisessa ovat kehittyneet valtavasti viimeisen kymmenen vuoden ajalla, on siinä Mikan mukaan vielä paljon tehtävää.


 

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , ,
Toivo koulutusta takaisin: