Lapset ja markkinointi – ohjeita vastuulliseen markkinointiviestintään

25,00 

Lapsiin ja nuoriin kohdistuva mainonta ja markkinointi on tarkkaan säänneltyä. Rajanveto asiallisen ja kyseenalaisen markkinoinnin välillä on usein vaikeaa.

Käytettävissä on lukuisia viranomaisten ohjeistuksia ja tulkintoja toimenpiteiden soveltuvuudesta. Internet, mobiilisovellukset ja pelit ovat tuoneet perinteisten mainoskanavien rinnalle omat erityispiirteensä.

Mainostajien Liitto julkaisi maaliskuussa 2012 lapsiin kohdistuvan markkinoinnin oppaan, jonka tavoitteena on helpottaa markkinointitoimenpiteiden suunnittelua. Muistilistat ja caset tekevät oppaasta käytännöllisen työvälineen niin markkinoijille kuin markkinointiviestinnän suunnittelijoillekin.

Oppaan on kirjoittanut Teemu Koho, jolla on yli 15 vuoden kokemus lapsille ja nuorille suunnatun markkinoinnin suunnittelusta. Hinta 58 €. Mainostajien Liiton jäsenyritykset ja oppilaitokset 48 €. Hintoihin lisätään alv 10% sekä postituskulut. ISBN 978-952-5262-41-4

 

Haluatko tämän tuotteen alennuksella? Liity jäseneksi!
Osasto: