AdProfit - tuloksellista mainontaa 2014-2015

30,00 

Tutustu tuoreisiin menestyskampanjoihin!

Gustav Paulig: Presidentti Special Blend / HSL: Voita joukkoliikenteen pelkosi / Syöpäsäätiö: Roosa nauha -kampanjat /Fazer Leipomot: Fazer Alku -puurot / Elisa Oyj: Hintasaarnaajat / SOK/Prisma: Halpuuttaminen / Ulkoasiainministeriö: Finland Emojis. Yhteensä 18 shortlistalle päässyttä kampanjaa perusteellisessa esittelyssä.

Miten nämä voitokkaat kampanjat rakennettiin? Mitkä olivat tavoitteet, mitä medioita käytettiin, mitä kampanjat maksoivat – ja ennen kaikkea – millaisia olivat niiden tulokset?

AdProfit – tuloksellista mainontaa 2014-2015 on tehokkuutta lisäävä työväline markkinointiviestinnän ostajille ja  suunnittelijoille sekä median ammattilaisille. Se antaa käytännönläheistä oppia alan opiskelijoille. Kyseessä on joka toinen vuosi täydentyvän kirjasarjan yhdeksäs julkaisu.

Tilaa mainonnan menestysreseptit jo tänään

Hinta 58 euroa, oppilaitokset ja Mainostajien Liiton jäsenyritykset 48 euroa. Hintoihin lisätään alv 10% ja postituskulut.

Osasto:

SISÄLLYSLUETTELO

AdProfit-kilpailun tausta ja periaatteet

VUODEN PARAS LANSEERAUS 2014:
Gustav Paulig: Vuoden loppuunmyydyin lanseeraus – Presidentti Special Blend 2014

NELONEN MEDIA / LOOP: Radiokanava sosiaalisen median sukupolvelle

KOKKIKARTANO: ”Annosruokavallankumous”

VUODEN PARAS KAMPANJA 2014:
HSL: Voita joukkoliikenteen pelkosi

VEPSÄLÄINEN: Hästens limited

BERNER: XZ60 vuotta – markkinajohtajaksi juhlavuoden kunniaksi

VISIT FINLAND: Finngenerator

VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2014:
Syöpäsäätiö: Roosa nauha -kampanja 2014

TAHDON2013 -kampanja: #metahdomme-yrityshaaste

VUODEN PARAS LANSEERAUS 2015:
FAZER LEIPOMOT: Fazer Alku -puurot

VON ELK COMPANY OY: Glöet – The taste of Christmas Glögiskumpan lanseeraus

SINEBRYCHOFF OY AB: Bisse från stadi – KOFF-HIFK – 30 vuotta kimpassa

VUODEN PARAS KAMPANJA 2015:
ELISA OYJ: Hintasaarnaajat

METSÄ WOOD: Metsä Woodin puutuotteet

SOK/PRISMA: Halpuuttaminen

ABB: An Elephant in a Porcelain Shop

VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2015:
SYÖPÄSÄÄTIÖ: Käsi sydämellä. Roosa nauha 2015

ULKOASIAINMINISTERIÖ: Finland Emojis

Toivo koulutusta takaisin: