Media ja markkinointibudjetin määrittely – tarjous jäsenille

ToinenPHD tarjoaa Marketing Finlandin jäsenille apua mediabudjetin tason määrittelyyn.

ToinenPHD käyttää määrittelyyn OMNI-työkalua, jonka investointisuosituksien tietopohja perustuu lähes 3 000 toteutettuun mallinnukseen eri toimialoille EMEA-alueella. Budjetin määrittely tietyn tavoitteen saavuttamiseksi ottaa huomioon mm. yrityksen nykyisen markkina-aseman, toimialan, kohderyhmän ja myyntikatteen. Budjetin määrittelyssä otetaan huomioon brändin vahvistamisen ja liikevaihdon kasvutavoite. Toisena osana on kanavasuunnittelu, jonka avulla suunnitellaan optimaalista investointiallokaatiota monimediaympäristössä. Tarjous sisältää seuraavan kolmivaiheisen kokonaisuuden:

1. Investointitason määrittelyn ja investoinnin myyntivaikutuksen

page1image45005232

2. Kanavasuunnittelu-skenaarion luominen tavoittavuutta tai myyntitavoitetta vasten:

page1image45005440

3. Skenaanariosparraus:

Kun pohjatyö on tehty, käymme yhdessä tulokset, teemme tarkennuksia ja sovimme skenaarioista ja painotuksista, joiden pohjalta dokumentoidaan päätöksentekodokumentaatio markkinoijan tarpeisiin esim. Nykyinen budjettitaso vs. kasvutavoitteellinen budjettitaso.

Edellä mainitun kolmiosaisen kokonaisuuden hinta Marketing Finlandin jäsenille 1500 € +alv, kun projekti toteutetaan vuoden 2019 loppuun mennessä.

1. Tilaus: ota yhteys Toni Keskiseen toni.keskinen@toinenphd.com, p. 044 7744076
2. Toimitamme excelin, johon täytätte tarvittavat taustatiedot ja parametrit joiden pohjalta investointitason suunnittelu ja kampanjan kanavasuunnittelu toteutetaan
3. Suunnittelutyö ja alustavan raportin toimitus joulukuun aikana
4. Skenaariosparraus joulu-tammikuussa