Kansainväliset webinaarit jäsenillemme

MRKTNG Day -tapahtumassa esiintynyt Belinda J. Smith, Electronic Arts. MRKTNG Day -tapahtumassa esiintynyt Belinda J. Smith, Electronic Arts.

Marketing Finlandin jäsenet ovat osa kansainvälistä verkostoa World Federation of Advertisers, joka edustaa yli 90 % kaikista maailmassa tehdyistä mainosostoista. Verkoston kautta jäsenemme voivat osallistua samoihin webinaareihin kuin maailman suurimpien brändien johtajat. Syys-lokakuussa on tarjolla useita mielenkiintoisia webinaareja alan huippujen vetäminä. Puhujia mm. yrityksistä Electronic Arts, Diageo, Unilever, Contagious ja Karmarama.

23.9. ja 3.10. Kuinka murretaan mainonnan stereotypioita?

25.9. Cannes Deconstructed. Mitkä muutokset muokkaavat mainonnan maailmaa?

2.10. Miten markkinoinnin voi valjastaa maailman ongelmien ratkaisuun?

15.10 Coalition for Better Ads: paremman mainonnan standardit ja niiden merkitys markkinoijille.

Ilmoittaudu webinaareihin pian saapuvan uutiskirjeen linkeistä. Mikäli et saa uutiskirjettämme, pyydä ilmoittautumislinkit info@marketingfinland.fi

 

Haluatko päästä mukaan kansainvälisiin työryhmiin?

Jäsenyrityksillämme on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus liittyä vuodeksi WFA:n jäseneksi puoleen hintaan, Tällöin pääset kansainvälisiin työryhmiin keskustelemaan maailman johtavien brändinrakentajien kanssa. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä Maarit Aarrekangas, puh. 050 435 5613, maarit@marketingfinland.fi