Kari Tervonen on Omnicom Media Groupin Insight & Foresight -johtaja ja osallistuu mahdollisuuksia tunnistavana strategina asiakkaiden suunnanmuutostyöhön. Karilla on pitkä työkokemus myös tuoteryhmä-, myynti- ja markkinointijohtajan tehtävistä sekä työstä mainos- ja service design -toimistossa. Hänen erityisvahvuutenaan on liiketoiminnan kasvumahdollisuuksien ja voittavan position havaitseminen yhdessä asiakkaan kanssa liiketoiminta- ja markkinatiedosta luovasti johdettuna. Runsaasti kokemusta löytyy myös myynnin kehityksen kääntämisestä laskusta reippaaseen nousuun pitkään markkinoilla toimineille yrityksille. Markkinoinnissa Kari uskoo totaaliseen peliin – koko palettia palveluiden uudelleen paketoinneista, myyntikanavaratkaisuihin ja kommunikaatioon kannattaa penkoa. Hän on yksi Suomen arvostetuimmista markkinoinnin erityisosaajista ja joulukuussa 2020 Markkinointi& Mainonta/Kauppalehti esittelikin hänet ‘Suomen markkinoinnin top 50 osaajat’ -listalla.