Aki Ronkainen vastaa RTL AdAlliancen kansainvälisestä mediamyynnistä Pohjoismaissa sekä Suomen liiketoiminnasta. Hän on myös mukana IAB:n hallituksessa. Akilla on yli 10 vuoden kokemus myynnin ja markkinoinnin eri tehtävistä mm. mediatalo Otavamediasta, mainostoimistosta ja sisältömarkkinointi yrityksestä.
Aleksi vastaa RTL AdAlliancella mediaportfolion myynnistä Suomessa ja Euroopan markkinoilla. Aleksilla on yli kahdeksan vuoden kokemus digitaalisesta mediaostamisesta ja strategisesta suunnittelusta Suomen sekä Pohjoismaiden markkinoilla.
Helena Kujanpää (MAT) on luova, intohimoinen ja kokeilunhaluinen markkinointiviestinnän ammattilainen, joka elää ja hengittää alan trendejä. Hänellä on vankka kokemus strategisesta ja operatiivisesta markkinointiviestinnästä – digistä printtiin – ja hän tuo rohkeasti uusia näkökulmia digimarkkinontiin ja brändin rakentamiseen.
Helena veti Grano Groupin markkinointia, ulkoista viestintää ja brändiä Head of Marketing -roolissa sekä teki merkittävän uran Lindström Groupilla, jossa hän vastasi muun muassa Suomen liiketoiminnan markkinoinnin operatiivisesta toteutuksesta Demand Generation Managerina.
Brändien kehittäminen, luova toteutus ja markkinoinnin prosessien optimointi ovat Helenan vahvuuksia. Hän ei ainoastaan seuraa alan kehitystä – hän on mukana muokkaamassa sitä.
Vastuulla päivittäistavarakaupan :
K Retail Median- ja datapalveluiden myynti- ja myynninkehitys
• K Retail Median perustaja, Keskolla vuodesta 2018 lähtien
• K Retail Median myyntitoiminnot- ja niiden kehitys
• Inhouse kampanjanhallinta/mediasisällöt
• Datapalvelut myyntitoiminnot
• Yli 20-vuoden kokemus mediamyynnistä