Rami Veranen

Rami Veranen on työskennellyt brändeihin ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyvien kysymysten parissa yli 20 vuoden ajan. Viimeiset kymmenen vuotta hän on toiminut perustamansa Supercrush Oy:n toimitusjohtajana. Ramin intohimona on syventää ymmärrystä brändien ja kuluttajien sielunelämästä ja hyödyntää tätä tietoa asiakkaidensa tarpeisiin.

Phil Cowdell

Phil is a marketing communications specialist with a keen curiosity, analytical mindset, and hands-on experience. He helps clients and colleagues identify risks and opportunities while re-engineering operations to reduce risks and drive growth in today’s complex and volatile world.

He embraces De Bono’s philosophy: “If you can’t do it the way you’ve always done it…how would you do it?” Always seeking innovative solutions, Phil thrives on solving challenging problems.

Specialties: Brand strategy, communications planning, business evolution, innovation, organizational restructuring, operational re-engineering, and providing strategic counsel and thought leadership.

Tiitta Vaulos

Tulevaisuusstrategi Tiitta Vaulos on sosiokulttuurisen strategia- ja näkemystoimisto Valo Futuren perustaja, joka tukee organisaatioita onnistumaan muuttuvassa maailmassa. Hän on vuosien ajan syventynyt ihmisten ja maailman muutokseen, auttaen yrityksiä rakentamaan strategioita ja brändejä, jotka puhuttelevat muuttuvassa maailmassa. Tiitan uusin kirja Ihminen 2030 tarjoaa innostavan näkymän kiinnostaviin ilmiöihin ja ihmisiin. Nyt on jokaisen johtajan aika katsoa eteenpäin – ja ihmisiin!